Sık geçen başlıklar

napsak inansakmi 3

ekşi profili
bununla övünen varsa ağır salaktır, net söylüyorum. robot teknolojisinde geri kalmış olabiliriz, ama arkadaş neden geriden başlıyoruz onu anlamadım. şimdi bilgisayar üretmeye kalksak enigmadan mi başlayacağız ve ovunecegiz. ortada lansman yapılacak bir ürün yok madem bir şey yapıyorsun iyice geliştir o şekilde tanıt. düşmesini geçtim olabilir bence ama abi bu nedir ya allah aşkına ne özelliği var bunun mutfaktaki blendir bile insanlığa daha faydalıdır bundan. benim merak ettiğim bir konu da eğer devlet bunlara ödenek sağlıyorsa bu paranın kontrolü mutlaka yapılsın bı ufak şüphe var içimde.