Sık geçen başlıklar

ismini vermek istemeyen anonim 8

ekşi profili
işten eve evden işe gidiyorum. arada bir birkaç arkadaşımla takıldığımız 1-2 saati saymazsak sosyal yaşamım yok gibi. sosyal medya da kullanmıyorum zaten. şimdiye kadar da ciddi bir ilişkim olmadı. yakışıklı değilim ya da herhangi bir çekiciliğim yok belli ki şimdiye kadar bir ilanı aşk veya benden hoşlandığını belli eden biriyle de karşılaşmadım. dönemsel olarak sevgili bulmak için çaba sarf etmeyi istediğim zamanlar olsa da genelde dönüp dolaşıp müziklere, filmlere ve ilgi alanlarıma yönelmek durumunda kalıyorum. kadınları sevmiyorum. insanları da sevmiyorum zaten. bebeğinden yaşlısına kadar. tek istisnam zeki ve idealleri olan insanlardır. onlara her anlamda saygı duyarım. bir gün olmaz ama bir sevgilim olacaksa 2 kriterim bunlardır. her zaman kısa bir hayatım olacağını düşünmüşümdür. 30 yaşımı göreceğimi sanmıyorum. intihar edeceğimden değil. çok takıntılı, çok mükemmeliyetçi ve çok düşünen, asık suratlı her daim herkesi ve her şeyi eleştiren, küfürbaz, alaycı bir insanım. yani genel olarak normal bir insanın sevmeyeceği hemen her özellik bünyemde mevcut. bu kadar sevgisizlik insanı öldürür. bende hiç sevgiyi yaşamadan bu hayattan göçmüş olurum.