desteklediğim siyasi parti iktidara gelemiyor; tuttuğum takım da aziz ve aykut gibi 2 manyak yüzünden en loser günlerini yaşadı.
artık kazanmanın tadını alayım, bi kere de ben kazanan tarafta olayım dedim. bu turnuvada işimi garantiye alıp, farklı zamanlarda desteklediğim tüm takımları aynı anda destekliyim dedim. ispanya, arjantin, almanya, brezilya. hiçbiri kazanamadı amk.
bu ne lan? bi işaret mi olum bu?
19.06.2018 · 44. sıra
adam olan cocuk
18.06.2018 00:06