uzun mesailer yapmayan, işi dışında okumaya vakti olan bir insanın sahip olduğu meslektir sanırım. günde 12 saat ekmek parası için çalışan adama saygı duymak için entelektüel olmasına gerek yok, ona karşı böyle bir beklenti içine girmeye de.
edit: entel bir podcast girişimi
Sık geçen başlıklar
entellektuel nick 6
ekşi profili(bkz: 300 alperenin yanlışlıkla irlanda'ya doğru yola çıkması)
kızı istemeye gittiğimizde öğrenciydim. onun aylık geliri 3500tl gibiydi. 2013'te büyük para. ailesine "bu kızı öğrenciyle mi evlendirdiniz?" demişler. sonra ben de işe girdim 2000tlye. o benden 1.5 kat fazla alıyordu. evlilik tarihimiz belli oldu. hemen öncesinde iş değiştirdim. bu kez ben onun 2 katını alıyorum. kız aynı kız. ben aynı ben. yani bu dengeler değişken. yarın işsiz kalırım, hanımın maaşı ile geçiniriz. büyük konuşmamak lazım.
ver gitsin. daha kötüsü olamaz nasıl olsa
kilolu biriyle sırf kilosundan ötürü dalga geçme aşağılık bir davranıştır lakiiin;
bu kişi insanları tiplerinden ötürü itin gtüne sokuyorsa müstehaktır.
bu kişi insanları tiplerinden ötürü itin gtüne sokuyorsa müstehaktır.