kim daha fazla alıyor yerine birlikte kazandığınız miktarı nasıl değerlendireceğini konuşacağınız bir eş seçin.
evliliğimizin ilk 8 yılında eşim, son 6 yılında ben fazla alıyorum. maddi açıdan zorlandığımız dönemler oldu fakat bir kez olsun miktarlar tartışma konusu olmadı. her ay gelirler tek bir hesapta toplanır. tüm fatura, dijital platform ödemeleri ve eft talimatları vb. bu hesaptan yapılır. hesabın kredi kartı eşimde, banka kartı bende durur. zorunlu ihtiyaçlar dışındaki harcamalar için birbirimize sadece bilgi veriririz.
bu hesap dışında başka bir kredi kartı veya ek hesap limiti olan kartımız da yok, hepsini 8-10 yıl önce kapattık.