12 sınıf öğrencim simay erdem hayatına son vereceğine söylemiş ve o saatten beri ulaşılamıyor. görenlerin, duyanlar aşağıdaki resimde bulunan telefona ulaşırsa çok seviniriz.
resim
edit: hasmane tarafında görülmüş en son. babası bandırma’da akrabaları var. bir umut oraya gitmeye çalışıyor diye düşünüyoruz.
edit: bulunmuştur, sağlığı yerinde. tüm izmir seferber oldu. çok teşekkür ederiz. moderatörden başlığı silmesini rica ediyorum.
Sık geçen başlıklar
gomlegini ters giymis hunili 6
ekşi profilikaynak, görev yaptığım okul ;
bu seneki yerleştirme rezaletinden sonra sınıf mevcutları önce 38'e sonra da 48'e çıkarıldı. görev yaptığım okulda normalde, aslında fiziki yeterlilik sebebiyle, 3 adet 9. sınıf açılırdı. 2018-2019 eğitim öğretim yılı için 4 sınıf açıldı (laboratuvar sizlere ömür) ve sınıf mevcutları 48.
ekleme: genel bir mevcut artışı; artık anadolu liselerinde sııflar 48 kişilik olabilecek.
geçen sene mevcutlar 34'ü geçemiyordu.
yönetmelik eklemesi; sıkıntı şu hiçbir kaynakta bulamıyorsunuz, meb'ten gelen yazıyı. ama durum bu. ben de yazıyı paylaşıp mesleğimi tehlikeye atamam. zaten 2 hafta sonra görürsünüz durumu.
suriyeli eklemesi; hiç suriyeli öğrencimiz yok.
tam gün eklemesi; ikili eğitim ile mevcutların azaltılabileceği söylenmiş ancak ders yükü çok fazla, 16 saat dersi bir güne sığdırmanız gerekiyor, sonra da teneffüsler 5 dakikaya düşüyor, ders sabat 7.30 gibi başlıyor. tek çare okul yapılması.
bu seneki yerleştirme rezaletinden sonra sınıf mevcutları önce 38'e sonra da 48'e çıkarıldı. görev yaptığım okulda normalde, aslında fiziki yeterlilik sebebiyle, 3 adet 9. sınıf açılırdı. 2018-2019 eğitim öğretim yılı için 4 sınıf açıldı (laboratuvar sizlere ömür) ve sınıf mevcutları 48.
ekleme: genel bir mevcut artışı; artık anadolu liselerinde sııflar 48 kişilik olabilecek.
geçen sene mevcutlar 34'ü geçemiyordu.
yönetmelik eklemesi; sıkıntı şu hiçbir kaynakta bulamıyorsunuz, meb'ten gelen yazıyı. ama durum bu. ben de yazıyı paylaşıp mesleğimi tehlikeye atamam. zaten 2 hafta sonra görürsünüz durumu.
suriyeli eklemesi; hiç suriyeli öğrencimiz yok.
tam gün eklemesi; ikili eğitim ile mevcutların azaltılabileceği söylenmiş ancak ders yükü çok fazla, 16 saat dersi bir güne sığdırmanız gerekiyor, sonra da teneffüsler 5 dakikaya düşüyor, ders sabat 7.30 gibi başlıyor. tek çare okul yapılması.
elin japonu bir tren yapıyor, adını mermi koyuyor, çünkü mermi gibi gidiyor, adamların ülkesi beşik gibi sallanıyor ama o tren raydan çıkmıyor, çünkü adamlar işini namusları olarak görüyor; ne kadar çok namussuz varmış bu ülkede.
okuyunca içimin ürperdiği başlık; bugüne kadar inandığım şeyin yerle yeksan olmasından falan değil, benim de çocuğum var, ya böyle bir şeye dönüşürse korkusu.
(bkz: yazıklan kimin çocuğuysa)
(bkz: yazıklan kimin çocuğuysa)
sadece bir tane vardı koca şehirde, önünden geçerken, gözlerim sabit tabelasında kalır boynum da dönerek ona boyun eğerdi; annem de pizza yaparız der kendince merakımı bir nebze olsun giderirdi.
sonra yıllar geçti, pizza hut’ın pizzasının annemin pizzasına hiç benzemediğini öğrendim; canım annemin bin bir emekle hazırladığı pizzayı dünyada bir tek o yapabiliyormuş.
edit: yazım yanlışları
@efendiinsan’a teşekkürler
sonra yıllar geçti, pizza hut’ın pizzasının annemin pizzasına hiç benzemediğini öğrendim; canım annemin bin bir emekle hazırladığı pizzayı dünyada bir tek o yapabiliyormuş.
edit: yazım yanlışları
@efendiinsan’a teşekkürler