Sık geçen başlıklar

pizza hut'ın lüks olduğu yıllar 1

ekşi'de gör
sadece bir tane vardı koca şehirde, önünden geçerken, gözlerim sabit tabelasında kalır boynum da dönerek ona boyun eğerdi; annem de pizza yaparız der kendince merakımı bir nebze olsun giderirdi.
sonra yıllar geçti, pizza hut’ın pizzasının annemin pizzasına hiç benzemediğini öğrendim; canım annemin bin bir emekle hazırladığı pizzayı dünyada bir tek o yapabiliyormuş.

edit: yazım yanlışları
@efendiinsan’a teşekkürler