mesleğe yeni başlayanlar için tüm ek derslerin dolu olması halinde 3500 tl civarındadır. yani 4 yıllık üniversite mezunu işine yeni başlayan çoğu kamu görevlisinden daha fazlaymış. bu yüzden de düşürülmesi arzu ediliyor anladığım kadarıyla. o yeni mezun kamu görevlilerinin de maaşının arttırılmasını talep etmesi gerektiği arkadaşın aklına gelmiyor maalesef. nedense kendi maaşı aynı kalıp öğretmenin maaşı azalsa daha mutlu olacak.
o zaman nazım hikmet’ten gelsin:
(bkz: dünyanın en tuhaf mahlukusun yani)
13.02.2018 · 9. sıra
dedim ama niye
12.02.2018 16:56