Sık geçen başlıklar

dede korkuttun beni 4

ekşi profili
ben bu taksicilerde zerre beyin olmadığını düşünmeye başladım. kendi plakasını süren taksi şoförü oranı max. %1'dir geri kalan hepsi taşeron, çıkıp demiyor ki amk ben plaka sahibini zengin edeceğime, her gün parayı çıkartmak için stres olup insan sikeceğime, bulup buluşturup bir araba edinsem, uber'le anlaşma yapsam kendi işimin patronu olsam. azıcık uyanık olsalar plaka sahipleri o plakaları götüne sokmak zorunda kalırlar.

edit : svihs
şimdi bak çorlulu necati akkoyun

gençsin şimdi, çorlu'da yaşıyorsun. bu eblehlikle zaten oradan çıkamayacaksın. baban zengindir koyar işinin başına devam edersin veya yoksuldur bulursun bir iş, bulurlar sana birini evlenirsin. evlat nedir bilmezsin şimdi, o öğretmenin çocukları bu videoyu izlediklerinde babaları hakkında ne düşünür bilmezsin. ama elbet bir gün senin de çocukların olur. ve geçmişi merak edip mutlaka seninde adını yazarlar bu merete. babaları olduğundan emin olmaları için yazıyorum bunları, çorlulu muhtemelen 2002 doğumlu bir adamın çocuğusunuz. babanız karakter yoksunu aşağılık bir adam.

(bkz: meslek lisesinde öğretmene büyük saygısızlık)