Sık geçen başlıklar

neptunun uydusunda uyandim 2

ekşi profili
istanbul' da önce gençlik kolları, sonra kadın kollarında çalışmış bir chp' li olarak söylüyorum ki; yerinde gördüm, içinde yetiştim bunlardan bir halt olmaz.

eski bdp, hadep, ödp, emep.. vb kim varsa orda... hepsi iş buluruz derdinde "katlanıyorlar" chp' ye!! atatürk' ümüzün partisine biz sahip çıkmadığımız için il başkanlıklarina kadar çıkıyorlar işte!

sonra bu adamlar, kadınlar çıkıp chp adına, atatürk ile ilgili açıklamalar yapıyor, bizde izliyoruz böyle!