Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin kolonya dağıtmakla görevlendirilmesi 1

ekşi'de gör
doğruysa şok edici bulduğum bir görevlendirmedir. bu insanlar çocuklarımızın geleceği için uğraşıyor o kadar... neden yaptıkları işi bu kadar küçümsüyorsunuz. ayak işlerine baktırıyorlar resmen yazık! gerçi neremiz doğru ki!