Sık geçen başlıklar

29 haziran 5

ekşi profili
4 aylık bebeğimiz var, ücretsiz doğum iznimdeyim... doğum iznimde olmasam bile avm de çalışıyordum ve biliyorsunuz ki kapatıldılar yani gene işsizdim. eşim özel sektör de çalışıyor ancak iş verenleri kadroyu yarıya indirdi, ayda 2 hafta şirketin yarısı, 2 hafta diğer yarısı gidicek ve yarım maaş alacaklar... bebek bezi, mama, krediler, faturalar ? bunlar devletin ne kadar umrunda merak ediyorum. 6 yıl suriyelilere bak, 1-2 ay kendi milletine bakama yazıklar olsun. birikimimiz zaten yok, biz şimdiden bebegimizin standartlarını değiştirmeden kendimiz her akşam makarna çorba yemeğe başladık bile. sonumuz hayır, hakkımız ise haram zıkkım olsun.
sanki dizi izliyor değil de, çocukken ailemle geçirdiğim bir akşam yemeği videoya çekilmiş gibi hissettiren görüntüler. bir sürü yemeklerin olduğu sofralar, eş dost akraba toplanmış, sohbetler muhabbetler yemeler içmeler...

şimdi böyle bizden gibi diziler asla çekilmiyor. içki sofrası oluyorsa, o masada muhakkak çok zenginler sosyeteler oturuyor sanki halk içki içmiyor gibi.