Sık geçen başlıklar

beyinsiz kus 5

ekşi profili
iskenderun deniz er eğitim alayında acemi birliğimi yaptım. normal şartlarda 3 günde bir, bölük ile banyo yapardık. haricen hergün banyo yapmak isteyenlere müsade edilirdi hatta bölük çavuşları akşam iştiması sonrasında banyo yapmak isteyen gidebilir derdi. hiç bir sorun yaşamadım bu konuda. bir dz. kurmay albayımız vardı alay komutanı. mükemmel bir adamdı. alay ictimasında "banyoda sıcak su 5 dakika akar, hiç cavuşu tokatlamaya kalkmayın, o zamana kadar sıcak sudan mahrum olursunuz" demişti. *
49x4 = 1.96 euro ödeyerek aldığım 4 birayı, içerken yazıyorum bu entry'mi.

en pahalı biralardan olan corona 1.79 euro
heineken 0.97 euro
becks 1.09 euro

4 bira ve bir çerez 50 lira ne demek?
bir barda içmeye kalksan, bir biraya 25 lira yazarlar. sigara da kullanıyorsan hepten yandın.
kendi ürettigimiz rakıyı bile pahalı içiyoruz lan!
burda 70 cl. yeni rakı 15 euro.
türkiye de 70 cl yeni rakı 105 tl.

yazık lan, gerçekten yazık..