Sık geçen başlıklar

askerde banyo yapmak 1

ekşi'de gör
iskenderun deniz er eğitim alayında acemi birliğimi yaptım. normal şartlarda 3 günde bir, bölük ile banyo yapardık. haricen hergün banyo yapmak isteyenlere müsade edilirdi hatta bölük çavuşları akşam iştiması sonrasında banyo yapmak isteyen gidebilir derdi. hiç bir sorun yaşamadım bu konuda. bir dz. kurmay albayımız vardı alay komutanı. mükemmel bir adamdı. alay ictimasında "banyoda sıcak su 5 dakika akar, hiç cavuşu tokatlamaya kalkmayın, o zamana kadar sıcak sudan mahrum olursunuz" demişti. *