Sık geçen başlıklar
japonya ve katar milli takımlarının copa amerika'ya katılması gibi saçma bir hatası olan oyun.

edit: gelen bilgilendirici mesajlar ile öğrendim ki, oyun hatası falan değilmiş gerçekten japonya ve katar özel bir davet ile gelecek yıl copa amerika'ya katılacakmış. bu nedenle buradan football manager ekibinden cehaletim nedeniyle özür diliyorum.
sol framede görünce galatsaray forvet olarak transfer etti sandım.

love hariç kim olursa olsun modundayım şu sıralar.
en çok da galatasaraylılar beşiktaş'a gitmesini istemiyor yazmış birisi.

bu adam beşiktaş'a gitsin, yıllık ücretini galatasaray versin deseler yine kabul ederim bir galatasaray taraftarı olarak. o kadar istemiyorum yani.