(bkz: antipartizan) adlı yazara da inadına favını verdiğim başlık.
can sağ olsun be sayın yazar kardeşim. iki günlük dünya için seni mi kırayım şimdi? aslında evet umurumda değil. gecenin bir yarısı, maksat yatar ayak güzellik, esenlik olsun :)
ama yapmasınlar be! herhalde üç, en kötü ihtimal iki yılı vardır hesabımın. unuttum gitti. kötü alıştık underground takılmaya iyi mi? yazar olursam ne halt yiyeceğimi bilemem şimdi :(
(bkz: alışmış kudurmuştan beterdir)
05.12.2017 · 12. sıra
mcleod
04.12.2017 02:15