annan planı dönemi yine erdoğan ve hükümetlerinin denktaş’a hakaret etmesini , denktaş’ı aşağılamasını alkışlarla ve yes be annem sloganları ile destekliyordu akıncı ve tayfası..
siyaset ve siyasetçi kadar yavşak daha iyi iki kavram yoktur. menfaatleri için mezardaki anasını kaldırıp makyaj yapıp pazarlayacak tiyniyete sahip kişilerin yaptığı bir şey siyaset.
iyice tiksinir oldum son zamanlarda. her ideoloji her görüş bu tip adamların elinde .
Sık geçen başlıklar
istem disi kas hareketi 5
ekşi profilisaat 13 de başlayacak miting daha başlamamış. üç beş bin kişilik resimler geziyor sosyal medya da . 20 yıl mhp'ye emek vermiş bir milliyetçi olarak diyeceğim tek şey beter olun amk .
askeri bölgeler yerine reyhanlı kent merkezini hedef alınması kimin sivillere saldırdığının delilidir..
demek ki neymiş operasyon şart .. sınır ve ülke güvenliği için..
demek ki neymiş operasyon şart .. sınır ve ülke güvenliği için..
nuriye ve semih diye kaç vakittir beynimizi siken sempatizanlara lafım yok. zaten biliyoruz sizi..
lafımız solculuk ayağına her boka sazanlayıp sonra pişman olanlara ..
adam sandınız eşeği alnınıza değdi taşağı..
lafımız solculuk ayağına her boka sazanlayıp sonra pişman olanlara ..
adam sandınız eşeği alnınıza değdi taşağı..
ey anayasa mahkemesi... çattt %50 oy .. tezgah olsa olsa budur..