ilk şart saygı.
nasıl olsa evliyiz diye kanka ya da kardeş moduna girmemek gerekir.
her iki taraf da rahat olalım deyip fosur fosur osurursa, her türlü pisliği yaparsa o ilişki biter.
kişisel alan ve saygı olmazsa ilişki de olmaz. bu sadece karı-koca ilişkisinin değil bütün ilişkilerin olmazsa olmazıdır.
Sık geçen başlıklar
hidrolikrotrecan 14
ekşi profiliabazanların hafta sonu mesaisinin başladığının alametleri.
zavallısınız lan. yazık.
zavallısınız lan. yazık.
bu tarz başlıklar nedeniyle sözlüğün abazan ve eskort kaynadığını düşünüyorum.
sözlük değil matild manukyan genelevi mübarek.
sözlük değil matild manukyan genelevi mübarek.
isteyen istediğini giymekte özgür.
ama bu popoya kadar şort giyenleri teşhirci olarak gördüğüm gerçeğini değiştirmez.
aynı şekilde gözbebeğine kadar örtünenler de benim için bir o kadar dikkat çekicidir.
biri kıçını başını milletin gözüne sokar, biri metrelerce çarşafın içinde gulyabani gibi gezer.
memlekette normal insan yok.
ama bu popoya kadar şort giyenleri teşhirci olarak gördüğüm gerçeğini değiştirmez.
aynı şekilde gözbebeğine kadar örtünenler de benim için bir o kadar dikkat çekicidir.
biri kıçını başını milletin gözüne sokar, biri metrelerce çarşafın içinde gulyabani gibi gezer.
memlekette normal insan yok.
--- spoiler ---
en az 150 kadınla cinsellik yaşadım. bakire kızla evlenin kafanız rahat olsun.
--- spoiler ---
yazık lan hakikaten bunlar da kendini nimetten sanıyor ya neremle güleceğimi şaşırıyorum.
hala skor hesabı yaptığına göre elemanın yaşı 33 ama kafa 13 bile değil.
dünyanın bütün kadınlarıyla yattım ama karım bakire olsun.
bir bitin ulan kafadan yarraklı angutlar.
en az 150 kadınla cinsellik yaşadım. bakire kızla evlenin kafanız rahat olsun.
--- spoiler ---
yazık lan hakikaten bunlar da kendini nimetten sanıyor ya neremle güleceğimi şaşırıyorum.
hala skor hesabı yaptığına göre elemanın yaşı 33 ama kafa 13 bile değil.
dünyanın bütün kadınlarıyla yattım ama karım bakire olsun.
bir bitin ulan kafadan yarraklı angutlar.
efsane duyarlarda bugün köşemizin yeni kampanyası.
yusufçuk da deniyor bildiğim kadarıyla ama buna yusuf demek daha doğru olur, kafam kadar maşallah.
soracağım tek soru "başın dönmüyor mu" olurdu.
güldü verecek ekolü yüzündendir.
türk kızına bok atmadan önce yaşadığımız toplumun kafa yapısını çözümlemeye çalışalım.
bir kadının biraz güler yüzlü olduğu için yollu, hafif diye etiketlendiği bir toplumda yaşıyorsan suçu o kızlarda değil buna sebep olanda arayacaksın.
türk kızına bok atmadan önce yaşadığımız toplumun kafa yapısını çözümlemeye çalışalım.
bir kadının biraz güler yüzlü olduğu için yollu, hafif diye etiketlendiği bir toplumda yaşıyorsan suçu o kızlarda değil buna sebep olanda arayacaksın.
artık bütün türkiye bitti dersek daha doğru olur kanımca.
ordumuz özüne dönüyormuş, bak sen.
mete han da her sabah ordusuyla ibadet ederdi, değil mi delikanlı? ama pardon senin atalarım dediğin osmanlı'dan ibaret, çünkü sen aslını inkar eden araplaşmış bir hilkat garibesisin.
özümüze dönmek istiyorsanız araplaştırılmadan önceki halimize bir bakın,bir de pis arap zihniyetine bulaştıktan sonra ne hale geldiğimize bakın.
askeriyede ümmetçilik hakimse o ordu bitmiştir daha da adam olmaz.
tsk şu anda siyasal islamcılığın ordusudur, laik ve milli cumhuriyet ordusu değildir.
not: mete han da gök tengri'ye ibadet ediyordu diyen tek hücreliye ithafen,
namaz gibi gündelik ibadetler gök tanrı inancında bulunmaz. üstelik 'ibadet' kelimesi 'kul-köle' kökeninden türemedir. (arapça). bu da tengrici öğretiye uymayan bir anlayıştır. günlük olarak yapılması gerekenler, topluma ve çevreye karşı olan ödev ve görevler vardır sadece. yani topluca yapılan bir gösteriş ve şekle dayalı ibadet yok. günde 5 vakit namaz kılıp cennete gideceği için sevinen aptal yaratıkları sakın mete han soyuyla bir tutma.
mete han da her sabah ordusuyla ibadet ederdi, değil mi delikanlı? ama pardon senin atalarım dediğin osmanlı'dan ibaret, çünkü sen aslını inkar eden araplaşmış bir hilkat garibesisin.
özümüze dönmek istiyorsanız araplaştırılmadan önceki halimize bir bakın,bir de pis arap zihniyetine bulaştıktan sonra ne hale geldiğimize bakın.
askeriyede ümmetçilik hakimse o ordu bitmiştir daha da adam olmaz.
tsk şu anda siyasal islamcılığın ordusudur, laik ve milli cumhuriyet ordusu değildir.
not: mete han da gök tengri'ye ibadet ediyordu diyen tek hücreliye ithafen,
namaz gibi gündelik ibadetler gök tanrı inancında bulunmaz. üstelik 'ibadet' kelimesi 'kul-köle' kökeninden türemedir. (arapça). bu da tengrici öğretiye uymayan bir anlayıştır. günlük olarak yapılması gerekenler, topluma ve çevreye karşı olan ödev ve görevler vardır sadece. yani topluca yapılan bir gösteriş ve şekle dayalı ibadet yok. günde 5 vakit namaz kılıp cennete gideceği için sevinen aptal yaratıkları sakın mete han soyuyla bir tutma.
"bunları tecrübesiz mühendise 1000 tl maaş öneren işverene anlatsana delikanlı" demek istediğim mühendis.
edit: "kendinizi geliştirmüyorsunuz" diye höyküren dalyaraklara da kafam girsin. sanki norveç'te yaşıyoruz gerizekalının evladı amk ortadoğu ülkesinde işe alırken bile amcaoğlu kontenjanı olduğunu duymadın galiba. junior'mış, sensin junior.
edit: "kendinizi geliştirmüyorsunuz" diye höyküren dalyaraklara da kafam girsin. sanki norveç'te yaşıyoruz gerizekalının evladı amk ortadoğu ülkesinde işe alırken bile amcaoğlu kontenjanı olduğunu duymadın galiba. junior'mış, sensin junior.
bazı embesiller tarafından mantıksızca eleştirilen anlayış.
ne bekliyordunuz lan ikiyüzlü pezevenkler? iyi bir cinsel hayatın kadınlara haram olduğunu düşünen siz değil misiniz?
bu kadınları orospu, kevaşe, yollu diye damgalayan da siz değil miydiniz?
bu kadar iğrenç ve ikiyüzlü bir ortadoğu toplumunda yaşamak gün geçtikçe daha da travmatik olmaya başlıyor.
evet coğrafya kaderdir, lanet olsun böyle kadere.
ne bekliyordunuz lan ikiyüzlü pezevenkler? iyi bir cinsel hayatın kadınlara haram olduğunu düşünen siz değil misiniz?
bu kadınları orospu, kevaşe, yollu diye damgalayan da siz değil miydiniz?
bu kadar iğrenç ve ikiyüzlü bir ortadoğu toplumunda yaşamak gün geçtikçe daha da travmatik olmaya başlıyor.
evet coğrafya kaderdir, lanet olsun böyle kadere.
(bkz: kes lan fetöcü)