ön edit: aşağıda yazılmış, bu başlığı görüp hemen bir kampanya çıkmış bahis bürosunun teki. yani, niyetim oraya bir alan açmak falan değildi.
ön edit 2: işi izledim ve hakkaten ülkede keşke lisanslı bahis büroları olsa da böyle anlık olaylardan daha fazla eğlenceli kampanyalar görebilsek dedim. teşekkürler elexbet.
http://www.bilyoner.com/scn?cp=qms53retckq=
abi bu nedir? bi şampiyonlar ligi keyfimiz var ve 5 tane maç ekliyoruz ve hatta teki de en az 3 fark ile kazanıyor ve kazanacağımız para 1.66 katı mı?
nereye kadar sürecek bu sömürü düzeni?
yaptığınız şey faşizm!
ya bu ülkede lisansın önünü açın ya da insani şartlarda opere edin!
açık davetimdir!
edit: ismet badem'e kan arıyoruz.
https://twitter.com/…adem/status/925090194725986305
01.11.2017 · 29. sıra
qwertty
31.10.2017 00:59 ~ 22:11