Sık geçen başlıklar

buraklare 4

ekşi profili
bahçeli müstakil köy evinden kız almaya gitmiyorsunuz. bir etrafınıza bakın şehrin göbeği o kadar daire arasında boğuruyorsunuz. gören ülke dünya kupasını aldı sanacak. iki tane kuru göt evleniyor diye neden tüm semt taciz ediliyor ve bu hak görülüyor anlamış değilim.
hastası olan çok zor uyuyan, bebeği olan bir sürü aile var. kendi hayatlarından başka bir şeyi siklemeyen bu cahil ve görgüsüz topluluğu kınıyorum.

not: kız alamaya çikolota ve çiçekle gidilir, mümkünse ev sahibini zor durumda bırakmamak için çekirdek aile davet edilir statyum dolusu insan çağırmak marifet değil görgüsüzlüktür.