Sık geçen başlıklar

karisan 8

ekşi profili
doktor dövebilmeyi "en büyük zenginliği" olarak tanımlayan orospu evlatları var.

bu oksijen israfları iyi olan hiçbir şeyi haketmiyor bu dünyada!

doktora üzüldüm, ülkemiz adına üzülüyorum, ülkemin güzel insanları adına üzülüyorum.

ülke kabak gibi ortadan ikiye ayrıldı: iyiler ve kötüler.

ideolojisi, aması, fakatı, dini, imanı vs yok. buz gibi, boru gibi iyiler ve kötüler var.

cebinde bok taşıyan var, bok!
ya onunla aynı yerdesin ya da değilsin!

doktor döven, bıçaklayan medeniyetsiz döl var, ya onunlasın ya da değilsin.
<<rasathane hakkında ki son hüküm zamanın ünlü şeyhülislamı kadızade ahmed efendi’den geldi. şeyhülislam kadızade ahmet şemsettin efendi ııı.murat’a ‘’yıldızların gözleminin felaket getireceğini; göklerin sırlarını örten perdeyi kaldırmanın uğursuz bir haddini bilmezlik olduğunu; böyle bir gözlemevinin kurulduğu hiçbir devletin varlığını sürdüremediğini’’ söyledi.>>

ortamlarda din değildir dersin amk kim bilecek!

edit: kaynak; https://www.dunyabulteni.net/…k-edildi-h193634.html
ülkeyi orta sınıf ayakta tutuyor.

parayı orta sınıftan alıp, öncelikle zengine dağıtıp kalanından fakire koklatan devlet.
sağılmak ve ezilmek dışında işlevi yok orta sınıfın şu ülkede.
2001'de üniversiteye başladım; 250 bin liraydı bira. 25 kuruş yani.

herkesin çok rahatlıkla ulaşabileceği bir içecekti. 2002'de malum şahıs gelir gelmez 50 kuruş yapmıştı. yuh amk demiştik.

bugün geldiğimiz noktaları anlatabilecek küfür kalmadı dimağımda.

allah belanızı versin.