Sık geçen başlıklar

görev başında bıçaklanan doktorun istifa etmesi 1

ekşi'de gör
doktor dövebilmeyi "en büyük zenginliği" olarak tanımlayan orospu evlatları var.

bu oksijen israfları iyi olan hiçbir şeyi haketmiyor bu dünyada!

doktora üzüldüm, ülkemiz adına üzülüyorum, ülkemin güzel insanları adına üzülüyorum.

ülke kabak gibi ortadan ikiye ayrıldı: iyiler ve kötüler.

ideolojisi, aması, fakatı, dini, imanı vs yok. buz gibi, boru gibi iyiler ve kötüler var.

cebinde bok taşıyan var, bok!
ya onunla aynı yerdesin ya da değilsin!

doktor döven, bıçaklayan medeniyetsiz döl var, ya onunlasın ya da değilsin.