Sık geçen başlıklar

duzeni duzen duzensiz kisi 4

ekşi profili
hee sat sat. iyi alıştınız koy amına sat gitsin koy amına sat sat sat sat geyiğine.

demba ba ve ersan'ın satılması evet mantıklı. atınç'ın satılması biraz düşündürür insanı lan 1 sene denesek mi şenol güneş ile diye. ancak tolgay'ın satılması ciddi ciddi salaklıktan başka birşey olmaz. bu çocuğun 2-3 maçını izleyen beklenmesi gerektiğini anlar. iyi alıştınız valla football manager mi lan bu.