Sık geçen başlıklar

451santigrat 4

ekşi profili
sabah alınca güne daha dinç başlanır ama gece alınca yatağa temiz giriyorsun şampuan kokusu ve temizlik hissiyle rahat rahat uyuyorsun. o zaman zaten sabah gerek kalmıyor. bir gecede kirleniyorsanız o size özgü bir problemdir normal insanlarda böyle birşey yok.
120 dolarla girdim şu an sadece 8,83 dolarım var :d

yani birşey demek istemiyorum her hıyarım var diyene tuzlukla koşmak malesef ki toplumsal bir hata.

allah'tan çok büyük bir meblağ ile girmedim, gerçi benim için o parada büyük bir meblağ da neyse.
efsanevi nesilden bir birey olarak başımdan geçeni anlatayım. hoca sınıftaki tüm öğrencilere soru soruyordu yanlış bilenler tahtaya çıkıyordu. ben tüm soruları doğru cevaplayıp tahtaya çıkmayan tek kişiydim. ödül olarak dayak yemeyecektim ve tahta da ki herkes dayağı benden yiyecekti tabi ben hepsini tanıyorum kıyamadım hiçbirine hafif hafif tokat atıp geçiyorum. gadar hoca beni kendine doğru çevirip hayatımda yediğim en sert tokatı attı ve böyle atacaksın tokatı dedi. ondan sonra acıma duygumu bir kenara bıraktım. gerçekten zamanında psikolojik sorunları olanlar tarafından büyütülmüşüz.