yine açtılar winner modunu amına koyduklarım
Sık geçen başlıklar
zezeportuga 5
ekşi profiliyemin ediyorum boşa uğraşıyoruz teknik, temel analiz falan. berberde traş olurken doge al btt al diyenler kazanıyor biz bir arpa boyu yol
alamıyoruz evveliyatını, sınırsız arzını, elon muskını sikeyim
kripto borsasına manipülatif ve güvenilmez diyen herkes %100 haklı cidden. siktigimin man kafalısı bir tweet atıyor 7 milyar dolarlık hacim yaratıyor. inanılmaz gerçekten
alamıyoruz evveliyatını, sınırsız arzını, elon muskını sikeyim
kripto borsasına manipülatif ve güvenilmez diyen herkes %100 haklı cidden. siktigimin man kafalısı bir tweet atıyor 7 milyar dolarlık hacim yaratıyor. inanılmaz gerçekten
net bir şekilde orospu çocukluğu. en az 10 dakika boyunca silahlar susmadı, muharebede çıkan seslerden farksızdı. bu kadar akılsızlık olmaz. ya o çıkan mermiler birine isabet etse? allah belanizi versin ya
sloukas ne zamandır maç vermiyordun eline sağlık amk çocuğu
otomobil,çadır ve güzel bir rota.