Sık geçen başlıklar

2651408 6

ekşi profili
celal şengör cahil değil, zengin bebesidir.

fatih altaylı ve ilber ortaylı da öyle. yaş ortalamalarının yetmiş olması bu gerçeği değiştirmez.

kaymak tabakada doğup büyümeleri sebebiyle ülke nüfusunun %90'nın yaşadığı sosyoekonomik sorunlardan azadeler. ve bunu bilseler de tam olarak idrak edemiyorlar.

bu zamanın z kuşağı zengin bebeleri arabalarıyla ınstagram'da hava atıyorlar. bunlar da kendi dönemlerinde aldıkları üst düzey eğitimle televizyon programlarında hava atıyorlar.
1930'lar almanyası...
almanların dünya savaşı tazminatı borçları vardı.
bizim ımf borçlarımız...
almanlar 1929 buhranını yaşadı.
biz 2001 krizini...
almanlar radikal siyasetçi hitler'i seçti.
bizimkiler radikal siyasetçi erdoğan'ı...

ancak ikisi arasında öyle büyük bir fark var ki everest dağı yanında kaldırım taşı kalır.
hitler, alman kültürüne, alman mühendisliğine, almanlığa dair her şeye hayran, kendi ülkesini yüceltme peşinde bir adam.
erdoğan, türk kültürüne, türke ve türklüğe dair her şeye düşman; türkiye sınırlarını değiştirmeyi hedefleyen bop projesinin eşbaşkanı...

almanlar yaşadıkları akıl tutulmasının bedelini 45 sene ikiye bölünmüş bir ülke ve soykırım damgasıyla ödediler.
bizse sanırım soykırıma uğrayarak ve ülke topraklarının bir kısmını kaybederek ödeyeceğiz.

yanılmayı çok istiyorum ama zor.
cildiyedir. bir sivilceyi bile çözemediler.

edit: roaccutane kullan diyenler, 10 ay kullandım üç ay sonra sivilceler geri döndü. sekiz senedir piyasadaki bütün ilaçları doktor kontrolünde kullandım, her şeyi denedim. lütfen artık şu ilacı özelden yazmayınız.

esit2: ya yeter artık yok şunu kullan yok bunu dene. laboratuvar ortamında şahsen bizzat kendinizin geliştirdiği bir ilaç dışında her bir haltı kullandım. endokrinolojiye de gittim. ciğer böbrek dalak her türlü sakat atıma da baktırdım.