sığınmacıların türkiye'den avrupa'ya gitmesinden korkan papa kazandı!
akp'den aldığı 18 adayı türkiye'ye geri verecek olan yunanistan kazandı!
katarlılar, araplar kazandı!
ülkemizi istila eden 13 milyon sığınmacı kazandı!
türkiye kaybetti!
alıntıdır.
Sık geçen başlıklar
dokuzuncukoydensonkovulanadam 9
ekşi profilibence bundan çok ama çok daha vahim olanı 10 yıl muhabbeti.
10 yıl nedir la,resmen mala çökmek. insan evladı olanları tenzih ederim ama yukarıdaki birkaç at hırsızının,boş mezarcının yazdıklarını görünce evini boş bırakanlara sonuna kadar hak veriyor insan.
gtün yiyorsa git markete de yüzde 25 hemşerim,fazlasını veremem de. yada o çöktüğün evde geçen sene 100 lira gelen elektrik faturası bu sene 300 lira geliyor,onlara da dayatsana ben yüzde 25 yapar geçerim diye.
sizin gibiler yüzünden düzgün insanlar zarar görüyor,en çok üzücü olan kısmı bu.
10 yıl nedir la,resmen mala çökmek. insan evladı olanları tenzih ederim ama yukarıdaki birkaç at hırsızının,boş mezarcının yazdıklarını görünce evini boş bırakanlara sonuna kadar hak veriyor insan.
gtün yiyorsa git markete de yüzde 25 hemşerim,fazlasını veremem de. yada o çöktüğün evde geçen sene 100 lira gelen elektrik faturası bu sene 300 lira geliyor,onlara da dayatsana ben yüzde 25 yapar geçerim diye.
sizin gibiler yüzünden düzgün insanlar zarar görüyor,en çok üzücü olan kısmı bu.
asrın lideri, asrın felaketi hatta asrın yağışı/seli falan var ya, bu da asrın soytarısı !
ablacım iyi hoşta pelin isimli dinci,üfürükçü hiç olur mu?
yok mu rumeysa, sümeyye,yüksel falan ikinci bir ismin, yoksa 1400 değil 14 milyon cinin olsa kafadan kaybetmeye mahkumsun.
yok mu rumeysa, sümeyye,yüksel falan ikinci bir ismin, yoksa 1400 değil 14 milyon cinin olsa kafadan kaybetmeye mahkumsun.
iktidar senelerdir zaten en büyük gücü bu beyinsiz yada gizli işbirlikçilerin yaptığı akılsızlıklardan almıyor mu?
yüzde yüz haklı davanda gösteri yapayım dersin gelir amk lbgtcisi yada örgütçüsü,olayı anında provoke eder,haklı davanda haksız duruma düşersin,üstüne birde dayak yersin falan.
boğaziçi eylemlerinde bu yöntem çok tutmamıştı,daha doğrusu millet biraz ayıklamıştı muhtemelen taktik değiştirdiler ve ülkenin nefretini yine toplamayı başardılar,lanet olsun sizin dayanışmanıza...
yüzde yüz haklı davanda gösteri yapayım dersin gelir amk lbgtcisi yada örgütçüsü,olayı anında provoke eder,haklı davanda haksız duruma düşersin,üstüne birde dayak yersin falan.
boğaziçi eylemlerinde bu yöntem çok tutmamıştı,daha doğrusu millet biraz ayıklamıştı muhtemelen taktik değiştirdiler ve ülkenin nefretini yine toplamayı başardılar,lanet olsun sizin dayanışmanıza...
kendisinin ve rahmetli eşinin kişiliğine kimse laf edemez ayrıca rahşan hanımda ölmüş gitmiş arkasından konuşulmaz ama maalesef türk siyasetine rahşan affı olarak geçmiş,bugünkü garabetin geçmişteki sebeplerinden biridir.
bugün youtube'ye yüklenen eski sıcağı sıcağı programına konu olmuş ne kadar sapık,katil tecavüzcü vs. varsa bu afla dışarı salınmış ve halktan haklı olarak büyük tepki görmüştür.bu tepkinin faturasını rahmetli ecevit ve partisi ibretlik bir oranla ödemiştir.sonrası malum...
keşke bu af olayı hiç olmasaydı biz onları cumhuriyeti yönetmeye en çok yakışanlardan dürüst ve sevgi dolu iki insan olarak hatırlasaydık.
bugün youtube'ye yüklenen eski sıcağı sıcağı programına konu olmuş ne kadar sapık,katil tecavüzcü vs. varsa bu afla dışarı salınmış ve halktan haklı olarak büyük tepki görmüştür.bu tepkinin faturasını rahmetli ecevit ve partisi ibretlik bir oranla ödemiştir.sonrası malum...
keşke bu af olayı hiç olmasaydı biz onları cumhuriyeti yönetmeye en çok yakışanlardan dürüst ve sevgi dolu iki insan olarak hatırlasaydık.
üzerinden sene geçmiş,yeni çekiliş gelmiş ama hala eski büyük ikramiye sahibi bile piyasada yok,hayırlı işler...
yıllardır istinasız bilet alıp babayı alma adetimi geçen sene ilk kez bıraktım,iyi ki bırakmışım,keşke akp'den sonra hiç almasaydım.
eski türkiye'ye ait güzel bir detaydı yılbaşı çekilişi için bilet almak,asla çıkmayacağını bilsek bile heyecanını yaşamak.
eksik olmayın, onun da içine ettiniz.
yıllardır istinasız bilet alıp babayı alma adetimi geçen sene ilk kez bıraktım,iyi ki bırakmışım,keşke akp'den sonra hiç almasaydım.
eski türkiye'ye ait güzel bir detaydı yılbaşı çekilişi için bilet almak,asla çıkmayacağını bilsek bile heyecanını yaşamak.
eksik olmayın, onun da içine ettiniz.
galoşların üzerinde yıldızlı cumhurbaşkanlığı armasının olmaması ile üzmüştür.
tufan basar
tr 670006200002200006945575
ben vazifemi yaptim sira sizde lutfen arkadaşlar az çok demeyelim bu yavrucaga bir katkimiz olsun.
tr 670006200002200006945575
ben vazifemi yaptim sira sizde lutfen arkadaşlar az çok demeyelim bu yavrucaga bir katkimiz olsun.