3 aydır billong diye kafa sikenler şuan topu içeri atan kaleciyi savunuyor asfdas
evet galatasaray budur arkadaşlar ne eksik ne fazla galatasaray nedir tanımla deseler bu durum özetler derim çok net..
Sık geçen başlıklar
indians 4
ekşi profili"cüneyt çakır, beşiktaş maçında sarı kartlık faulü vermemişti. bu yüzden ikili averajda beşiktaş'ın gerisindeyiz. cüneyt çakır'ı affedemeyeceğim görüntü o maçtaki pozisyondur."
ee senin o maçta kabak gibi attığın ofsayt golü ne yapacağız ? ulan bu kadar ağlak bir adam hayatımda görmedim..
ee senin o maçta kabak gibi attığın ofsayt golü ne yapacağız ? ulan bu kadar ağlak bir adam hayatımda görmedim..
caner küfür eder beşiktaş taraftarı ve camiası biz böyle hareketler istemiyoruz diye isyan eder..özür yazısı yazdırır ve paylaştırır..
volkan küfür eder fenerbahçe camiası ve taraftarı ne var bunda diye pişkin pişkin savunur..kendisi canlı yayında özür dilenecek bir şey yok diye konuşur..
işte 2 camia arasındaki fark budur teşekkürler büyük beşiktaş..
volkan küfür eder fenerbahçe camiası ve taraftarı ne var bunda diye pişkin pişkin savunur..kendisi canlı yayında özür dilenecek bir şey yok diye konuşur..
işte 2 camia arasındaki fark budur teşekkürler büyük beşiktaş..
beşiktaş o çöküşü yaşadı zaten şimdide özüne geri döndü..özellikle milenyum kuşağı bebelerin bilmemesi normaldir alışırsınız..