Sık geçen başlıklar

bisey demiyorum pes diyorum 6

ekşi profili
filmde bir his var fakat bir hikaye yok.

daha fazla deyiş, daha fazla bağlama beklerdim. oyuncuları konuşturmamışsınız bari bağlamayı konuştursaydınız.

her bağlama sesinde doldum, filmin sonunda da ağladım fakat ben kendi babam ile kendime ağladım. beni 25 sene öncesine götürdü ve orada dımdızlak bıraktı. babamı karşıma aldım oturttum, onun yüzüne baktım. onunla bir fotoğrafımız olmadığını hatırladım.
karşımda olsa ben de kıvanç gibi ağlar mıydım diye sordum kendime. ağlardım.
nihayetinde ben de babasının aklına gelmemiş bir çocuktum. ben de neden diye sormak isterdim.

his ile bunları yaşattı, güçlü diyalog ve hikaye olsaydı neler olurdu bilmiyorum.

kıvanç tatlıtuğ çok güzel oynamış settar tanrıöğen'e diyecek kelime yok zaten.
annemin tek bahçesi var. o da kardeşimin mezarı, ne çiçek ekeceğini bilmiyor, ne diksem diye düşünüyor. ne çiçek dikse orda yatan delikanlının yanında diken kalacak.

ben böyle hayatın amk.