Sık geçen başlıklar

gurbetimeskenmituttunyarimdigelgayri 7

ekşi profili
kadın karakterlerin parayı sadece zengin koca aracılığı ile bulması.

istisnalar vardır elbette ama her dizide kadınların hayatına sihirli değnek dokunduran über zengin adam ve adamın parasını yemekten gurur duyan(?) vasıfsız kadınların işlenmesi mide bulandırıcı.

bu rezilliklerin hiçbirini izlemiyorum. youtube'da ınstagram'da önüme sürekli çıkıyor. bakıyorum insanlar da bu durumu hiç garipsemiyor. hoşlarına gidiyor hatta. genç kızlara sürekli bu saçmalıkları izleterek tek kurtuluşların zengin koca olduğu algısını beyinlerine işliyorsunuz.

bir dizi de çıkıp tüm parasını kendi emeği ile kazanmış güçlü kadın karakter işlesin yahu. işini kurmuş, hedefler koyup ulaşmış, ne yaptıysa kendi alın teri ile yapmış bir kadın karakter görebilir miyiz dizilerde?
genç kızların böyle bir yol da olduğunu görmesi işinize mi gelmiyor yoksa?