şu pozisyon fb ye olsa ali koç megafonla mahalle mahalle gezerdi…
Sık geçen başlıklar
minaredenatbeniasagiindimatyok 4
ekşi profilikredisini siktiğim milyon euro alıp her sene aynı bokları yemekten bıkmadı
yalnız güzel yedik...
gole doyurdu pezevenk, yine atsa yine yeriz
gole doyurdu pezevenk, yine atsa yine yeriz
yasaklamazsanız ibnesiniz, 100 yıl tatile gitmem yine size kazandırmam öyle gte böle...
ulan öğrenemediniz senelerdir bi boka ek vergi koyunca biz milletçe ötekine yönelmeyiz komple bırakırız..
2.0 litrelik motora vergi koyunca 1.6 satışı artar..
yurtdışından parfum alımını yasakladınız noldu millet tekin acarda sıraya mı girdi? bu sene küçülüyor herif.. sahte parfumculere hucum etti insanlar yine kazanamadınız..
telefona ek vergi dediniz yerli üretim dediniz? ikinci el iphone piyasası canlandı..
yurtdışına çıkışı yasaklayın millet şişme havuz alır ama yine sizin skindirik otellerinize gelmez..
ulan öğrenemediniz senelerdir bi boka ek vergi koyunca biz milletçe ötekine yönelmeyiz komple bırakırız..
2.0 litrelik motora vergi koyunca 1.6 satışı artar..
yurtdışından parfum alımını yasakladınız noldu millet tekin acarda sıraya mı girdi? bu sene küçülüyor herif.. sahte parfumculere hucum etti insanlar yine kazanamadınız..
telefona ek vergi dediniz yerli üretim dediniz? ikinci el iphone piyasası canlandı..
yurtdışına çıkışı yasaklayın millet şişme havuz alır ama yine sizin skindirik otellerinize gelmez..