Sık geçen başlıklar

riff rash 3

ekşi profili
sigarayı bıraktım, bir süredir içmiyorum. içerken de insanların toplu halde bulunduğu yerlerde sigara içilmemesini destekliyordum. kafeler, restoranlar, stadyumlar, konser alanları kesinlikle dumansız hale getirilmeli. belki sigara alanları oluşturulabilir, ama sigara istemeyen kişilere kesinlikle sigara dumanı gelmemeli. bu noktada sanıyorum hemfikiriz.

ancak, sokakta içilmesin parkta içilmesin bankta içilmesin diye zırvalamaya başlarsanız da koca bir hassiktiri hak edersiniz tabi ki. siz kimsiniz olm? çoğunuzun sıfatı sigaradan daha zararlı.