Sık geçen başlıklar

açık alanda sigara içmenin yasaklanması 3

ekşi'de gör
(bkz: #157139677)

"bunu yapan siyasi iradeye gözü kapalı oy veririm" diyen malın entrysini an itibarıyle 259 mal da utanmadan beğenmiş. yani bu 260 mal diyor ki siyasi iradenin ne olduğu, kim olduğu farketmez. özgürlüklerin, ekonominin, hatta cumhuriyetin a..na koyanlar da olsa umurumda değil. "açık havada" sigara dumanı benim tek kırmızı çizgim. bunu kim sağlarsa o iradeye mühürü basarım.

basın amk pembe götlüleri.. sizin gibi iki yüzlülerin bu memlekete hiçbir zaman zerre faydası olmadı zaten.
sigarayı bıraktım, bir süredir içmiyorum. içerken de insanların toplu halde bulunduğu yerlerde sigara içilmemesini destekliyordum. kafeler, restoranlar, stadyumlar, konser alanları kesinlikle dumansız hale getirilmeli. belki sigara alanları oluşturulabilir, ama sigara istemeyen kişilere kesinlikle sigara dumanı gelmemeli. bu noktada sanıyorum hemfikiriz.

ancak, sokakta içilmesin parkta içilmesin bankta içilmesin diye zırvalamaya başlarsanız da koca bir hassiktiri hak edersiniz tabi ki. siz kimsiniz olm? çoğunuzun sıfatı sigaradan daha zararlı.