Sık geçen başlıklar
insan ülkenin ortalama ıq'suna hayret ediyor.
kart kırmızı değilmiş, gs bu futbolla bir halt yapamazmis.
kart kırmızı değil koyu kırmızı,faul insanlık dışı faul.
gs 10 civarında net pozisyon buldu, 11-11 oynanırken de pozisyon vermeden 3-4 pozisyon buldu.
4 gol attı ikisi sayıldı.

ilk yarı sosyal medyada linç edilen emre 'nin ilk golü atması kaderin cilvesi.
maç bitti geçtim uçaksavarın başına namlu kor gibi kıpkırmızı. aynı anda karşı dağda pkk lılar da saydırıyor havaya.
askerdeyken uzman çavuş anlatmıştı bunu.
ben ankaradaydım, maltepede. öğrenciyiz, maç bitti ortalık karnaval.
o zamanın revücü nataşaları otel camından sarkmış, cimbom diye bağırıyor.3.sınıf bir romen orospu hagi benim memleket deyiverdi o kalabalıkta.
esrarkeşi ibnesi orospusu... herkes o gece derdi tasayı bırakmış.
kızılay aktık sonra, her tabakadan insan orada. zengini fakiri şarapçısı dindarı.
7.caddeye geçelim dedik, lüks araçlar tıkamış caddeyi. döndük bir daha sakarya ya.
başka bir şeydi o, futbol filan değil , başka bir şey ve sanmıyorum ki bir daha böyle bir şey görelim.