Sık geçen başlıklar

memedince 3

ekşi profili
her sabah düzenli olarak beklediğim 36l otobüsü için durakta sıraya girerim. bazen otobüsü kaçırınca 10 dk tek başına beklerim. sonra insanlar yavaş yavaş durağa doluşmaya başlar. kimi benim arkamda durur kimiyse farklı yerlerde durup otobüsü bekler. yani sıraya girmezler. işte bunlar var ya, hem en son gelenler hem de otobüs gelince koşa koşa ilk binmeye çalışan tipler. bi iki kere isyan ettim ne destek veren oldu ne de uyarıyı dikkate alan. çomarlık bu işte. koşa koşa bindiği otobüs ağzına kadar dolu zaten ayakta gidecek hıyar. sanki dünyanın sonu geliyor da son kurtarma gemisi o otobüsmüş gibi davranıyorlar. çok pis küfürler edesim var.
eski kız arkadaşımın çalıştığı yer olması dolayısı ile bende biraz heyecan yapmış bir entry oldu bu. ulan unutmaya çalıştıkça karşıma çıkıyor her yerde. barışık olsak şunu yollar biraz eğlenirdim kendisiyle.

edit: şu entry'i yazarken "beğenilsin'' diye bi beklentim yoktu. ne çok özlem çeken varmış be arkadaş eskilere.

ayrıca çok tahmin edilebilir bi entry bu. tanıdık biri okusa anlar ben olduğumu ahahaha.