bedenine değer veriyordur, herkesin öncelikleri aynı olacak diye bir kural yok neticede.
Sık geçen başlıklar
neith 4
ekşi profilikimse kusura bakmasın ama iş beğenmemek cevap değil, doktora mezunu çaycı var lan memlekette. her yüz metrekarede bir üniversite açıp umut dağıtıyorsan sen o gençlere bir şeyler vermek zorundasın. doktordan, avukattan, öğretmenden başkasına iş yoksa bu memlekette kapatın gitsin diğer bölümleri o zaman. hayalleri çalınmış, bütün suçu kendinde arayan, işe yaramaz bok çuvalının teki gibi hisseden mutsuz bir üniversite mezunu olmak yerine mutlu bir lise mezunu olurduk en azından.
kütüğe mi şaşıralım kesilmiş olmasına mı şaşıralım dediğim durum.
önemli bir ayrıntı, menemen ev yapımı domates konservesinden yapılmış. ben de konuyla ilgili annemden öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım, eğer hazırladığınız konservenin kapağı kolay açılıyorsa bozulmuştur, tüketilmemesi gerekir.