otokrasilerde gücü kaybetmemek için başvurulan çok yaygın bir algı yöntemidir.
oysa benim vatandaş olarak, geçici yetki verdiğim yöneticileri sorgulama veya onların yaptıklarını beğenmeme ve hatta seçtiğim yöneticiyi değiştirme hakkım var, ki buna demokrasi diyoruz.
25.02.2023 · 44. sıra
gamsizokuz
24.02.2023 10:10 ~ 10:11