uğruna bernie sanders in harcandığı lavuk
trump bunu da tokatlayacak. sanders in ahi ile yürüyemez kimse
Sık geçen başlıklar
satanistkesensadistkedi 14
ekşi profililan amk dedim ki sona kadar, adamları bağlamışlar, görülen herhangi bir öldürme ile ilgili bir şey yok dezenformasyon vs
sonunda adamları taradılar
savaş suçudur, teslim olan asker öldürülmez. ayrıca strateji hatasıdır da, teslim olsa da öldürüleceğini bilen asker ölene kadar savaşır.
hiç bana burada onlar da geçmişte sivil öldürdü demeyin, yanlış yanlışla düzeltilmez. strateji mtrateji, bırak bunları isterse ölene kadar savaşsın diyecekler, yarın devran döner, ermeniler galip gelmeye başlar, ah keşke yapmasaydım der azeriler.
yazık, gerçekten yazık, ki birisi 70 yaşında dayı.
sonunda adamları taradılar
savaş suçudur, teslim olan asker öldürülmez. ayrıca strateji hatasıdır da, teslim olsa da öldürüleceğini bilen asker ölene kadar savaşır.
hiç bana burada onlar da geçmişte sivil öldürdü demeyin, yanlış yanlışla düzeltilmez. strateji mtrateji, bırak bunları isterse ölene kadar savaşsın diyecekler, yarın devran döner, ermeniler galip gelmeye başlar, ah keşke yapmasaydım der azeriler.
yazık, gerçekten yazık, ki birisi 70 yaşında dayı.
almanya mı yeşil değildir?
la soktuğumun endüstri şehri münih'ten farz-ı misal prag'a ya da almanya içinde kalalım derseniz augsburg'a gidin de gözünüz yeşil görsün, ki bak burası endüstri'nin belkemiği bavyera.
ha neymiş, kendiliğinden yetişen orman yokmuş, insanlar yeşillendirmişmiş. o ne demek aq? yeşilse yeşildir, değilse değildir. ankara savaşı'nda timurlenk de fillerini ormanlarda saklamış. eee? sonuç? odtü'nün ormanları olmasa yarrağımın başı gibi kapkahverengi kalacak bir başkent. google maps denmiş, açın bakın, ankara'da gördüğünüz yeşilin %80'i odtü tarafından <inşa edilmiş>.
ha neymiş doğal ekosistemi yokmuş, o da ne demekse. git almanya'ya, havaya bak kaz uçar, nehre bak kolun kadar balık yüzer, göle bak yeşil başlı ördek yüzer. eee? bizde ne var? efsane anadolu kaplanı, van gölü canavarı var, yersen.
bak şöyle demiş entry'deki yazar:
--------------
türkiye gerek iklimi, gerek doğası, ortalama üstündeki şehirciliği, kültürel çeşitliliği, yemekleri, sokak hayvanları, tarihi eserleri, işleyen ekonomisi, gelişmiş turizm sektörü, geniş coğrafyası ile adeta bir cennettir.
sayalım
iklimi? normal iklim
ortalama üstündeki şehirciliği? götümüzle gülmezsek, finalden 100 alsa geçer
kültürel çeşitliliği? 19. yüzyıldan bahsediyor sanırım
yemekleri - hadi buna ok
sokak hayvanları? lan sokak hayvanının neyinden övündün be zalım
tarihi eserleri? üzerine ismimizi kazıdığımız, tencere tava için metro inşaatını durdurmadığımız, baraj için su altında bıraktığımız mı?
işleyen ekonomisi - bak burası çokomelli
gelişmiş turizm sektörü - bir geleni bir daha gelmemeye yemin ettiren çakallarla dans kalitesinde bir turizm
geniş coğrafyası? bu ne demek aq?
demek ki neymiş, yukarıdaki arkadaş tüm tuşlara basarak oyun bitirmeye çalışmış ama 3 perfect ile uğurluyoruz kendisini
tanım olarak da uzun lafın kısası; ne yediğimiz meyve meyve, ne sebze sebze, ne ağaç görüyoruz ne temiz akan, temiz duran su, bir gökyüzü mavi, onun da sis toz olmuş yarısı.
la soktuğumun endüstri şehri münih'ten farz-ı misal prag'a ya da almanya içinde kalalım derseniz augsburg'a gidin de gözünüz yeşil görsün, ki bak burası endüstri'nin belkemiği bavyera.
ha neymiş, kendiliğinden yetişen orman yokmuş, insanlar yeşillendirmişmiş. o ne demek aq? yeşilse yeşildir, değilse değildir. ankara savaşı'nda timurlenk de fillerini ormanlarda saklamış. eee? sonuç? odtü'nün ormanları olmasa yarrağımın başı gibi kapkahverengi kalacak bir başkent. google maps denmiş, açın bakın, ankara'da gördüğünüz yeşilin %80'i odtü tarafından <inşa edilmiş>.
ha neymiş doğal ekosistemi yokmuş, o da ne demekse. git almanya'ya, havaya bak kaz uçar, nehre bak kolun kadar balık yüzer, göle bak yeşil başlı ördek yüzer. eee? bizde ne var? efsane anadolu kaplanı, van gölü canavarı var, yersen.
bak şöyle demiş entry'deki yazar:
--------------
türkiye gerek iklimi, gerek doğası, ortalama üstündeki şehirciliği, kültürel çeşitliliği, yemekleri, sokak hayvanları, tarihi eserleri, işleyen ekonomisi, gelişmiş turizm sektörü, geniş coğrafyası ile adeta bir cennettir.
sayalım
iklimi? normal iklim
ortalama üstündeki şehirciliği? götümüzle gülmezsek, finalden 100 alsa geçer
kültürel çeşitliliği? 19. yüzyıldan bahsediyor sanırım
yemekleri - hadi buna ok
sokak hayvanları? lan sokak hayvanının neyinden övündün be zalım
tarihi eserleri? üzerine ismimizi kazıdığımız, tencere tava için metro inşaatını durdurmadığımız, baraj için su altında bıraktığımız mı?
işleyen ekonomisi - bak burası çokomelli
gelişmiş turizm sektörü - bir geleni bir daha gelmemeye yemin ettiren çakallarla dans kalitesinde bir turizm
geniş coğrafyası? bu ne demek aq?
demek ki neymiş, yukarıdaki arkadaş tüm tuşlara basarak oyun bitirmeye çalışmış ama 3 perfect ile uğurluyoruz kendisini
tanım olarak da uzun lafın kısası; ne yediğimiz meyve meyve, ne sebze sebze, ne ağaç görüyoruz ne temiz akan, temiz duran su, bir gökyüzü mavi, onun da sis toz olmuş yarısı.
ali babacan %15 alsın
tüm ekşi sözlük beni siksin
o kadar da açık ve net
tüm ekşi sözlük beni siksin
o kadar da açık ve net
lan tedbir mümindendir takdir allah'tandir demissin.
ee?
ona göre senin tedbir alman gerekmiyor mu?
neyse ben bir şey demiyorum.
ee?
ona göre senin tedbir alman gerekmiyor mu?
neyse ben bir şey demiyorum.
kız vermemek değil de kadını erkeği ana baba uyarmalı
gençler bakın evleniyorsunuz, cebinizde para yok, şimdi başınızda kavak yelleri ama aç açıkta kaldığınızda birbirinizi aynı bu şekilde sevebilecek misiniz diye.
şimdi kaçıp da evlenirim diyenler sonra bin türlü kavga dövüş ayrılıp, boşandıktan sonda da davul zurna çaldırıyor.
ana babanın görevi gelecekte olabilecekleri söylemektir. ona rağmen iki taraf da kararlıysa, ana babaya bok yemek düşer. ha ama sonrasında da aman efendim siz haklıymışsınız bık bık yapınca da, had hayırlı işler denecektir söz dinlemeyen evlada.
gençler bakın evleniyorsunuz, cebinizde para yok, şimdi başınızda kavak yelleri ama aç açıkta kaldığınızda birbirinizi aynı bu şekilde sevebilecek misiniz diye.
şimdi kaçıp da evlenirim diyenler sonra bin türlü kavga dövüş ayrılıp, boşandıktan sonda da davul zurna çaldırıyor.
ana babanın görevi gelecekte olabilecekleri söylemektir. ona rağmen iki taraf da kararlıysa, ana babaya bok yemek düşer. ha ama sonrasında da aman efendim siz haklıymışsınız bık bık yapınca da, had hayırlı işler denecektir söz dinlemeyen evlada.
gönderir misiniz aşırı kibar geliyormus hele bak hele.
karşındaki insan, senden farkı yok. gönderir misiniz diyemeyen adam/kadın gelmiş emir kipi kullanamıyorum yeaa diyor.
duyarina sokayim senin, hayir iyi bir insan falan degilsin.
karşındaki insan, senden farkı yok. gönderir misiniz diyemeyen adam/kadın gelmiş emir kipi kullanamıyorum yeaa diyor.
duyarina sokayim senin, hayir iyi bir insan falan degilsin.
binali yıldırım onu satın alıp ahirda çalıştırdı ya, herkesi kendisi gibi sanıyor.
fethullah i sikeyim size bir şey olmasın, da arkadaş buna inanan da gerizekalidir. hani biz de gezide başörtülü bacımızın üstüne işemiştik, deri fetiş kıyafetleri giyerek. bunun da ondan farkı yok.
bir futbol takımı nasıl biter, tekrar görüyoruz. roma'yı da kibir bitirmişti. napolyon'u da, sezar'ı da. gözleri kör eden kibir.
lan oğlum 2 sene önce kalenizde kim vardı sizin? ondan önce? sol bekinizde ibrahim üzülmez-baki mercimek ikilisi oynamadı mı? 7 sene önceki orta sahayı bir sayın bakalım.
maçı izledim, 2. golde biraz, ama biraz hatası var. evet hatalı pozisyon aldı. eeee? bu amınakoyduğumun şutunu çektiren stoperlere ne demeli? ilk golde, geri geri savunma yapmaya çalışırken adamın ampul gibi takmasına izin veren savunmadan?
hücum da savunma da takım ile yapılır gencolar. daha suya bu, topa bop derken götünüzün bokuyla atiba'ya fabri'ye falan laf atmayın.
neden mi bu kadar sinirlendim? çünkü amınakoyduğumun yerinde maçı izlediğim kahvede götverenler şenol güneş'e küfrediyordu da o yüzden.
siktirin gidin fenerbahçe tutun adamın asabını bozmayın.
ıtibıyı sıygımız vır ımı ırtık yidiği çikilsin. alın amınakoduklarım sizi gördünüz mü atiba yedeğe çekildiği zaman ne oluyor. atiba oyunda olsa 3 gol fazladan atmıştık çünkü top dolaşımı çok daha smooth olmuştu, o 2 golü de yememiştik çünkü önünde atiba vardı.
lan oğlum 2 sene önce kalenizde kim vardı sizin? ondan önce? sol bekinizde ibrahim üzülmez-baki mercimek ikilisi oynamadı mı? 7 sene önceki orta sahayı bir sayın bakalım.
maçı izledim, 2. golde biraz, ama biraz hatası var. evet hatalı pozisyon aldı. eeee? bu amınakoyduğumun şutunu çektiren stoperlere ne demeli? ilk golde, geri geri savunma yapmaya çalışırken adamın ampul gibi takmasına izin veren savunmadan?
hücum da savunma da takım ile yapılır gencolar. daha suya bu, topa bop derken götünüzün bokuyla atiba'ya fabri'ye falan laf atmayın.
neden mi bu kadar sinirlendim? çünkü amınakoyduğumun yerinde maçı izlediğim kahvede götverenler şenol güneş'e küfrediyordu da o yüzden.
siktirin gidin fenerbahçe tutun adamın asabını bozmayın.
ıtibıyı sıygımız vır ımı ırtık yidiği çikilsin. alın amınakoduklarım sizi gördünüz mü atiba yedeğe çekildiği zaman ne oluyor. atiba oyunda olsa 3 gol fazladan atmıştık çünkü top dolaşımı çok daha smooth olmuştu, o 2 golü de yememiştik çünkü önünde atiba vardı.
gay olunca herkesi istediği gibi taciz edebileceğini düşünen kerimcan durmaz isimli mahlukatın yazdığı sıradan yakışıklı bir taksi şoförüdür. rızkının peşindedir ve kerimcan denen gavat tarafından say hi, ı'll pay you more diyerek orospu muamelesi çekilmektedir kendisine.
şu video bir kadın şoföre yapılsa yaygara koparilacakken işi yapan gay bir birey olunca normal karşılanıyor. cidden yazık.
şu video bir kadın şoföre yapılsa yaygara koparilacakken işi yapan gay bir birey olunca normal karşılanıyor. cidden yazık.
ryan air ryan air diye kafa sikiyor amina koyduklarım insanın ağzini bozduruyorlar. ulan sikik, ryan air avrupa nin bir ucundan diğer ucuna 10 euro ya adam taşıyor senin fiyatların thy ile yarışıyor neredeyse.
ya ucuz ol her şeye ok diyelim, ya pahalı ol ona göre binelim. arada derede kalıp, "ama ryan air de tuvaletlerde para alıyor" yarakligina girme.
ya ucuz ol her şeye ok diyelim, ya pahalı ol ona göre binelim. arada derede kalıp, "ama ryan air de tuvaletlerde para alıyor" yarakligina girme.