Sık geçen başlıklar
bir ara kullanıcı adım "yıllardır oturum açmayan adam" idi.

oturum açtığımda karşıda şöyle görünüyordu: "yıllardır oturum açmayan adam şimdi oturum açtı."
bence başarısının en büyük sebebi tepenizde dikilip "pardon ben yardımcı olayım, ne bakmıştınız?" diye sizi darlayan çalışanlarının olmaması. akşama kadar gez, bütün kıyafetleri dene, kimse sormaz, ilgilenmez orada oluşunuzla, ne yaptığınızla. o yüzden insanlar kendilerini rahat hissediyor, evindeki dolaptan bakar gibi reyonlardan elbise seçebilmesi mağazayı kendisine cezbettiriyor.