Sık geçen başlıklar

msn hatıraları 3

ekşi'de gör
bir ara kullanıcı adım "yıllardır oturum açmayan adam" idi.

oturum açtığımda karşıda şöyle görünüyordu: "yıllardır oturum açmayan adam şimdi oturum açtı."
ne dinliyor kısmında göstermek için hazırlanmış özel playlist. odanızda müslüm babayla dertlenirken orada "pearl jam - black" yazar*

edit: özelliğin adını karıştırmışım.
msn’i bilgisayarı açık bırakıp dışarı gezmeye çıkanlar vardı ya jdkdksc

durum: dışarda
automessage: kadıköydeyiiiiimm 2 saate dönerim :-)