(bkz: sabri özel)
15 yıldır giydiğim yeleği var. tüylenme sıfır. lcw'den aldığım hırka ise ilk yıkamada tüy yumağı oldu.
edit: iflas etmişler. yazık, üzülmedim değil.
24.09.2017 · 48. sıra
suhan
23.09.2017 02:13 ~ 02:17