Sık geçen başlıklar

karmento 6

ekşi profili
deprem korkusu bir tek bende mi var?
ev ahalisi uyudu, onlar uyuyunca sanki nöbeti devralmışcasına gözüme uyku girmiyor, sürekli içimde "ya deprem olursa" sorusu...
sapık gibi rasathanenin sitesine çöktüm beş dakikada bir depremlere bakıyorum. uykum geldi yatayım derken mahalledeki köpekler havlıyor tekrar dön başa.

delireceğim herhalde.