Sık geçen başlıklar

caiphas 5

ekşi profili
açıklamasında beni en çok şaşırtan olayı fetö'ye, 15 temmuz şehitlerine ve şanlı 15 temmuz direnişine bağlamamış olması. adama resmen sempatim arttı, hatadır olur demek istiyorum.
hiçbir bok olmazdı. kanuni budapeşte'yi feth etmiş, bugün orada bir hamam, peç'te bir camii dışında oraların bir zamanlar osmanlı egemenliği altında olduklarına delalet eden ne var? he, bir de bir türk tepesi var, evet. şu olurdu. eğer italya türklerin egemenliği altında olsa bugün italya dünya markalarına sahip olmaz, gelişmiş bir burjuvadan yoksun tipik bir doğu avrupa devleti olurdu. papalık da ispanya'da olurdu herhalde.