Sık geçen başlıklar

kerkenezzz 4

ekşi profili
hani daha önce hiç evlenmemiş arkadaşları anlayabiliyorum, bilmedikleri için merak ediyor olabilirler. fakat aranızda dulların çoğunlukta olduğunu seziyorum. sözüm size boşanmış arkadaşalar, insan bir hatayı bir kez yapar. ne bok işiniz var burda.
grev olsun, kesinlikle olmalı.
güzelim izmirin hali görülsün.
ulan millet altına hücüm gibi doluştu izmire, ipini koparan geldi bok varmış gibi afedersin.
şehir güvensizleşti çirkinleşti.
hanzo doldu canım memlekete.
grev uzun sürerse izmirden tiksinen kaçar umarım.