Sık geçen başlıklar

femmefatale 2

ekşi profili
az önce 15 dakika bile sürmeyen seansa 200 lira verdim ve bana bilmediğim, çok önemli bir şeyi söyledi; “günde 3 litre su için”

edit: gençler sakin! diyetisyene "beni zayıflat, şüşkoyum" şikayetiyle gitmedim, kilo problemim yok. dahiliye doktorunun yüksek kolesterol, gizli şeker, reflü tanısıyla yönlendirildim. bozulduğum nokta, bir türkiye gerçeği olan ödediğin paranın karşılığını asla alamamak.
mümkün olduğunca kullanılmaması gereken haptır. et ete değdirecek orospu çocukları bi zahmet kendilerine vazektomi yaptırsın. kimse sizin yamuk ve kıllı sikiniz için fizyolojik/psikolojik düzenini bozmak zorunda değil.