Sık geçen başlıklar

diyetisyenlerin seans başı 250 tl istemesi 2

ekşi'de gör
250 tl = 27 euro
25 değil
bir adamda gastrit varsa su içmesi gerektiğini doktor zaten söyler kimseye gerek yok
insanlar bu ülke de euro ile maaş almıyor
bu euro tl kıyasını bence bırakın artık
3 4 bin tl kazan demiyor kimse size ama 20bin tl lik bir iş alanı mı ki sizinki ?
neye hizmet ediyorsunuz
ülkeye döviz mi getirtiyorsunuz , tıp alanında geliştirmeler mi yapıyorsunuz?
yoksa hava araçları ar-ge sinde mühendis misiniz

ha bir de insta da profilinde diyetisyen yazan tipler var verdikleri resimler tamamen kısa etek göğüs dekolte bikinili
size bunun için mi para verecek insanlar ?
bir insanın kilo sorunu varsa bunu öncelikle kendi iradesi ile çözmeye başlayacak

neyse bu kadar yeter
az önce 15 dakika bile sürmeyen seansa 200 lira verdim ve bana bilmediğim, çok önemli bir şeyi söyledi; “günde 3 litre su için”

edit: gençler sakin! diyetisyene "beni zayıflat, şüşkoyum" şikayetiyle gitmedim, kilo problemim yok. dahiliye doktorunun yüksek kolesterol, gizli şeker, reflü tanısıyla yönlendirildim. bozulduğum nokta, bir türkiye gerçeği olan ödediğin paranın karşılığını asla alamamak.