ilk dönemi sadece sosyal belediyecilik anlayışıyla, ihtiyacı olanlara yardımlarla geçirmiş, şehirsel anlamda, ankara'da hiçbir değişim yok, artık şehre yatırım yapsın. yeşil alan çok az, betonlaşma artmış, toplu taşıma araçlarına denetim gelsin, arada bir temizlik yapılsın.
Sık geçen başlıklar
alidesidero84 12
ekşi profilibaşlığı tam 2 kere okudum, ne dediğini zor anladım. odtü mezunu olmak her kapıyı açmıyor demek ki.
kalitesizlik, avamlık, ilkellik belirtisi bir gelenektir. aklıbaşında, iyi eğitimli bir kızın böyle bir saçmalıkla uğraştığını hiç görmedim. tuz koymak sonra damadın karşısına geçip; film izler gibi izlemek tamamen boş işler.. adettendir deyip özenli, güzel bir kahve yapılır, ikram edilir. kız isteme faslı çok uzatılmaz. ilk günden ailelerin vıcık vıcık olmasının gereği yok, ele karışınca kibar ve mesafeli olmak en güzeli.
vay be dağcıları kültürlü, eğitimli insanlar bilirdik meğer refüjde mangal yapan atletli dayılardan farkları yokmuş.
içler acısı bir haber. maalesef sözlük gibi kaliteli, duyarlı insanların bulunduğu bir platformda gereken ilgi alakanın gösterilmemesi üzücü. yavrucak, 3 suriyeli kardeşin saldırısına uğramış, 2 tanesi kollarından tutup diğer ikisi gözünü kör etmiş!!! maalesef bu suriyeli mülteciler sorununa gereken önlemi almayan siyasetçilerin de gözü kör olmuş!!!
bu cani yaratık kardeşler ve onları üreten anası-babası sınır dışı edilmeli. yeter artık
bu cani yaratık kardeşler ve onları üreten anası-babası sınır dışı edilmeli. yeter artık
hak mak değil kalitesizliktir hasta azarlamak.
sözlükte uzman doktor olduğunu söyleyen biri; tabi ki hakkımız var diyerek saçmalamış ve bir önceki tahlil sonuçlarını getirmeyen hastasını azarlama hakkı olduğunu örnek göstermiş, sistemden baksana diyen yazarlara da embesil diyecek kadar küstahlaşmış hem de bir değil iki kez embesil demiş!!! embesil kelimesini hakaret olarak kullanması bile çok seviyesizce.. otistik, sipastik, embesil gibi özel durum belirten kelimeleri aşağılayıcı bir sıfat olarak kullanmak tıp fakültesi okumuş, hipokrat yemini etmiş birine yakışmıyor.
sözlükte uzman doktor olduğunu söyleyen biri; tabi ki hakkımız var diyerek saçmalamış ve bir önceki tahlil sonuçlarını getirmeyen hastasını azarlama hakkı olduğunu örnek göstermiş, sistemden baksana diyen yazarlara da embesil diyecek kadar küstahlaşmış hem de bir değil iki kez embesil demiş!!! embesil kelimesini hakaret olarak kullanması bile çok seviyesizce.. otistik, sipastik, embesil gibi özel durum belirten kelimeleri aşağılayıcı bir sıfat olarak kullanmak tıp fakültesi okumuş, hipokrat yemini etmiş birine yakışmıyor.
haklı olduğu açıklamadır. karısının ve çocuklarının yaşama haklarını elinden almıştır.
böyle güzel yürekli çocuklar yetiştiren annelerin-babaların ömrü uzun olsun..
benim kızım prenses sendromlu ebeveynlerin eserlerinden sonra insancıl çocuklar görmek umut veriyor..
benim kızım prenses sendromlu ebeveynlerin eserlerinden sonra insancıl çocuklar görmek umut veriyor..
(bkz: anne)
(bkz: şirket arabası) ile dönülmezse şahit olunmayacak manzara.
tek ses çıkaranın ekşi sözlük olduğunu gördüğümüz, medyanın, kamuoyunun duyarsız davrandığı acı olay. gencecik bir çocuk; bir zengin piçinin bir anlık öfkesinin kurbanı oluyor, önce köpekleriyle birlikte çocuğu yerlerde sürütüp dövüyorlar sonrada zengin bebesi tarafından kalbinden bıçaklanıyor.
ekşi sözlükteki dayanışma; hala iyi insanların olduğuna inandırıyor. herkesin başına gelebilecek türde bir adaletsizlik sözkonusu, sessiz kalmayın. para pul olmayınca adam yerine koymuyorlar bari birlik olalım aileye destek olalım.
ekşi sözlükteki dayanışma; hala iyi insanların olduğuna inandırıyor. herkesin başına gelebilecek türde bir adaletsizlik sözkonusu, sessiz kalmayın. para pul olmayınca adam yerine koymuyorlar bari birlik olalım aileye destek olalım.
yılmaz erdoğan'dan boşanmış, öyleyse türk sineması rahat bir soluk alacaktır.