hak mak değil kalitesizliktir hasta azarlamak.
sözlükte uzman doktor olduğunu söyleyen biri; tabi ki hakkımız var diyerek saçmalamış ve bir önceki tahlil sonuçlarını getirmeyen hastasını azarlama hakkı olduğunu örnek göstermiş, sistemden baksana diyen yazarlara da embesil diyecek kadar küstahlaşmış hem de bir değil iki kez embesil demiş!!! embesil kelimesini hakaret olarak kullanması bile çok seviyesizce.. otistik, sipastik, embesil gibi özel durum belirten kelimeleri aşağılayıcı bir sıfat olarak kullanmak tıp fakültesi okumuş, hipokrat yemini etmiş birine yakışmıyor.
12.11.2019 · 43. sıra
alidesidero84
11.11.2019 00:01 ~ 00:08