siz neden prezervatif takamıyorsunuz da ertesi gün hapının fiyatını bu kadar önemsiyorsunuz, anlamak güç. kazara olan durumları tenzih ederek söylüyorum ancak kadının bütün hormon düzenini mahveden bir ilaç sırf sizin zevkiniz uğruna kadının zorla kullandığı bir şey olmamalı.
derdiniz cebinizden çıkacak olan para ya, prezervatif fiyatları hâlâ daha ucuz. korunun da çoğalamayın.
edit: sabahtan beri gelen mesajların haddi hesabı yok. "et ete değecek" diye aşırı çiğleşenler mi dersin, "aman canım, ne var bunda" diyen mi dersin, "kadın istiyor tamam mııı" diye çemkiren mi dersin. okuduğunuzu anlasanız her şey daha kolay olacak.
Sık geçen başlıklar
applefangirl 9
ekşi profilibuna kırmızı cevabını veren varoştur, zevksizdir, uzak durulasıdır.
siyasal islam kanserdir, ayasofya’ya yaptıkları da bunun en berbat örneklerindendir. istanbul’u mahvettiniz cahil yobazlar.
six feet under, hbo dizisi. netflix’te izleyemezsiniz. blutv’de izleyebilirsiniz.
biri de kalkmış, bein’e nasıl kaptırdınız falan yazmış. ülkedeki yayın haklarının satın alınabileceğinden bihaber.
istediğiniz dizilerin yapım şirketlerini öğrenmek birkaç saniyenizi alıyor. netflix, sizin istediğiniz programları yayınlayan bir kanal değil. açıp azıcık okuyun ya, herkes dizi sıralıyor.
yemin ederim bezdim kimsenin iki satır yazı okumamasından. öf.
biri de kalkmış, bein’e nasıl kaptırdınız falan yazmış. ülkedeki yayın haklarının satın alınabileceğinden bihaber.
istediğiniz dizilerin yapım şirketlerini öğrenmek birkaç saniyenizi alıyor. netflix, sizin istediğiniz programları yayınlayan bir kanal değil. açıp azıcık okuyun ya, herkes dizi sıralıyor.
yemin ederim bezdim kimsenin iki satır yazı okumamasından. öf.
8 liraya, 6 kişilik ortak hesap oluşturmak isteyenler de geldiğine göre her şey tamam.
gerçekten şu ölücülüğünüzden tiksiniyorum arkadaşlar.
gerçekten şu ölücülüğünüzden tiksiniyorum arkadaşlar.
insanlara tahammül edemiyorum. sonra da yalnızlıktan şikayet ediyorum.
huysuz bir ihtiyar olarak geleceğimi hayal edebiliyorum şimdiden.
huysuz bir ihtiyar olarak geleceğimi hayal edebiliyorum şimdiden.
diyabetik ayak sebebiyle, ayağında inanılmaz kötü bir yara oluştu babamın geçen sene. sağ ayak serçe parmağı kesildi zira kangren oldu. diğerleri kurtuldu. biz o zaman çok korkup sormuştuk. baş parmak ve yanındaki parmağın denge için gerekli olduğu ancak diğer parmak kayıplarının çok sorun olmayacağını söylemişti doktorlar. babam bir parmak eksik şekilde yaşamına devam ediyor. dengesinde ya da yürümesinde bir sorun yok, ancak baş parmağı kesilse çok daha zorlu olacaktı büyük ihtimalle. bu sebeple, kısıtlı bilgimle, dengemiz ve yürümemiz için var olduklarını ekleyebilirim.
benim için şu sıralar gerçek olan durum.
18 tane, pırıl pırıl, dünyalar tatlısı öğrencim var. çok yoruyorlar beni ama hepsini çok seviyorum. hafta sonu özlüyorum. sabah 5.30'da kalkıyorum her gün. ama gülerek hazırlanıp işe gidiyorum.
senelerce ayaklarım geri gide gide işe doğru yol aldım. şu an bunu yaşıyor olmam paha biçilemez bir durum benim için.
18 tane, pırıl pırıl, dünyalar tatlısı öğrencim var. çok yoruyorlar beni ama hepsini çok seviyorum. hafta sonu özlüyorum. sabah 5.30'da kalkıyorum her gün. ama gülerek hazırlanıp işe gidiyorum.
senelerce ayaklarım geri gide gide işe doğru yol aldım. şu an bunu yaşıyor olmam paha biçilemez bir durum benim için.
yumurtalıkta duran yarım limon.