Sık geçen başlıklar

cagosil 14

ekşi profili
dürüm (rulo ne amk?!) yapmadan ya da başka bir katlama yöntemi kullanarak el ile yemeyen net kekodur

dünyada her yemeğin bir adabı vardır ve lahmacununki de budur arkadaşlar. beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı ama çakma öğretilerle böyle yenmez demek görgüsüzlükten başka şey değil
ya arkadaş kusura bakmayın, bunun ırkçılıkla falan alakasını kuracak adama da şimdiden kafam girsin:

kürt'e sormuşlar, en büyük deniz hangisi diye; van gölü demiş amk

peşin edit: şuraya dünyanın en büyük müzisyenleri türklerden çıkmıştır diye gelip tarkan markan yazan olsa ona da aynı lafı derdik duyar muyar kasmayın
haklı isyan

olması gereken:

-yolcu taksiye biner
-şoför gideceği yeri sorar
-ön konsola sabitlenmiş navigasyon ve taksimetre görevi gören ekrana adresi/noktayı girer
-uygulama trafik ve mesafeye göre alternatif güzergahları ve her birinin tahmini ücretini gösterir
-şoför yolcuya tercihini sorar
-yolcu güzergah tercihi yapar
-yolcu tercihini yaptıktan sonra taksimetre açılır yoksa açılmaz
-uygulama şoförü yönlendirir

böylelikle uzun yoldan gittin kazıklandım acaba öbür yoldan mı gitseydik gibi gereksiz saçma muhabbetler ve stresler de tarih olur