arkadaşlar ikizlerin nasıl “bir” kişiliği olabilir amk
Sık geçen başlıklar
cagosil 14
ekşi profili(bkz: ekşisözlük ortaokulu)
"anadolu halkı; ... bu insanları iyi tanıyor ve sızmalarına izin vermiyor" kısmı baya eğlenceliydi şukunu verdim.
bu mantıkla orhun alfabesine döneceğiz abicim kusura bakma çünkü çok istiyorsunuz biliyorum ama maalesef arap değiliz ya biz, ne zaman anlayacaksınız acaba
ister mi istemez mi bilmiyorum ama;
serra yılmaz kim amk yazanı da bir zahmet atın abicim bu sözlükten
serra yılmaz kim amk yazanı da bir zahmet atın abicim bu sözlükten
dürüm (rulo ne amk?!) yapmadan ya da başka bir katlama yöntemi kullanarak el ile yemeyen net kekodur
dünyada her yemeğin bir adabı vardır ve lahmacununki de budur arkadaşlar. beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı ama çakma öğretilerle böyle yenmez demek görgüsüzlükten başka şey değil
dünyada her yemeğin bir adabı vardır ve lahmacununki de budur arkadaşlar. beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı ama çakma öğretilerle böyle yenmez demek görgüsüzlükten başka şey değil
bin ali dedik oldu in ali
ankara derken istanbul da gitti
teşkilat süreci uzattı sakız gibi
bana ne lan çıkmam saraydan
ankara derken istanbul da gitti
teşkilat süreci uzattı sakız gibi
bana ne lan çıkmam saraydan
(bkz: bir hacim birimi olarak sene)
ulan adam nerde uçsun amk ülkenin 4te 3ü ege denizinde zaten
adamın 45 milyon doları senin evreninde 4,5 liraya tekabül ediyor arkadaşım
sen 4,5 liraya stres çarkı alırsın adam picasso tablosu alıyor
sen 4,5 liraya stres çarkı alırsın adam picasso tablosu alıyor
(bkz: adolf sen misin)
ya arkadaş kusura bakmayın, bunun ırkçılıkla falan alakasını kuracak adama da şimdiden kafam girsin:
kürt'e sormuşlar, en büyük deniz hangisi diye; van gölü demiş amk
peşin edit: şuraya dünyanın en büyük müzisyenleri türklerden çıkmıştır diye gelip tarkan markan yazan olsa ona da aynı lafı derdik duyar muyar kasmayın
kürt'e sormuşlar, en büyük deniz hangisi diye; van gölü demiş amk
peşin edit: şuraya dünyanın en büyük müzisyenleri türklerden çıkmıştır diye gelip tarkan markan yazan olsa ona da aynı lafı derdik duyar muyar kasmayın
haklı isyan
olması gereken:
-yolcu taksiye biner
-şoför gideceği yeri sorar
-ön konsola sabitlenmiş navigasyon ve taksimetre görevi gören ekrana adresi/noktayı girer
-uygulama trafik ve mesafeye göre alternatif güzergahları ve her birinin tahmini ücretini gösterir
-şoför yolcuya tercihini sorar
-yolcu güzergah tercihi yapar
-yolcu tercihini yaptıktan sonra taksimetre açılır yoksa açılmaz
-uygulama şoförü yönlendirir
böylelikle uzun yoldan gittin kazıklandım acaba öbür yoldan mı gitseydik gibi gereksiz saçma muhabbetler ve stresler de tarih olur
olması gereken:
-yolcu taksiye biner
-şoför gideceği yeri sorar
-ön konsola sabitlenmiş navigasyon ve taksimetre görevi gören ekrana adresi/noktayı girer
-uygulama trafik ve mesafeye göre alternatif güzergahları ve her birinin tahmini ücretini gösterir
-şoför yolcuya tercihini sorar
-yolcu güzergah tercihi yapar
-yolcu tercihini yaptıktan sonra taksimetre açılır yoksa açılmaz
-uygulama şoförü yönlendirir
böylelikle uzun yoldan gittin kazıklandım acaba öbür yoldan mı gitseydik gibi gereksiz saçma muhabbetler ve stresler de tarih olur